15 cze 2013

Pamiętnik szafiarki, beka nr 2


Gdybym miała robić sesje "na ścianie" albo grządce z selerem, to nie prowadziłabym bloga modowego.
Gdybym miała na sobie stare szare legginsy i włożony weń T-shirt z nieciekawym nadrukiem, to nie łudziłabym się, że nawet tak zajebiste tenisówki jak tenisówki marki Converse poprawią mój strój i będzie się on nadawał do "sfocenia".
Gdybym miała PMSa, raczej nie udawałabym, że mogę zrobić fajną minę do zdjęcia i zwyczajnie przeczekałabym ten zły czas. Mimika a'la zjarany kot może przyprawiać co najwyżej o skruchę.
Gdybym nie miała pomysłu na prowadzenie bloga, nie pytałabym czytelników, co mam na nim zamieszczać, nie prosiłabym ich o rady dotyczące jego tematyki, tylko najprędzej skończyła ten marny stan ducha i wzięła się do roboty, albo dała sobie spokój z blogowaniem.

Gdybym chciała sprawić moim czytelnikom rozdanie, tzw. giveaway, a nie miałabym kasy, to nie wciskałabym im zużytych lakierów do paznokci, szajskich kolczyków czy cielistych rajstop.
Wreszcie gdybym chciała zarobić trochę forsy, to poszłabym do pracy a nie zakładała internetowy pamiętnik i udawała primadonnę.  [Koniec]











shirt-zara, shorts-pull&bear, boots-choies , backpack-secondhand

28 komentarzy:

  1. Trochę przeszkadza mi wielkość plecaka. Jest nieco za duży i razem z luźnymi ogrodniczkami 'powiększa i poszerza' Cię. Takie moje małe wrażenie. ; )
    Poza tym faktem stylizacja świetna. Kocham ten rodzaj spodni, a buty to już klasyka. ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie wyglądasz:) bardzo mi się podoba. Fajnie tu u Ciebie
    W wolnej chwili zapraszam do mnie do wygrania jest komiksowa kopertówka mojego projektu

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędny look! Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super set, bardzo mi się podoba :) będę zaglądać częściej, bo zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jesteście poprawne politycznie czy też nie, ale to co napisałyście jest prawdą. Nie znoszę tego internetowego szajsu! Brak pomysłu, brak estetyki, brak poprawności stylistycznej nie wspominając o tej moralnej. A co do stroju to jak najbardziej mi się podoba :) Fajne z was babuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg ! Co za genialne zestawienie ! Wyglądasz przecudnie i do tego te fantastyczne ogrodniczki.. <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaszka kabana (jak to w tekście napisałam) oznacza czaszkę dzika. ; >

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE THIS OUTFIT :)
    ANYWAY, would you like to follow each other? :)

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2013/06/uncool-and-simple.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz świetnie!
    obserwuję, genialny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię, lubię , lubię <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmiałam się do łez..:D rewelacja;) Szał na ogrodniczki powrócił, a mnie bardzo podoba się właśnie ta wersja;) Pozdrawiam ciepło, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu pierwszy raz ,ale strasznie mi się tu spodobało :) Obserwuję genialne stylizacje ! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham wszelkiej maści kropki więc i moim ulubieńcem jest bluzka.
    http://born2make.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny strój, wszystko pasuje idealnie. Śliczny plecak :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam fan zawsze podczas czytania waszych ironicznych wpisów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje, że ten komentarz na samym dole to nie za sprawą mojej uwagi ;P
    Wasz blog jest swietny, uwielbiam go czytać i oglądać, a może właśnie przede wszystkim czytać. Jak się okazuje, napisac coś sesnsownego jest dużo trudniej niż zrobić fajne minki do aparatu :))
    Co do treści - często ludzie, kiedy dowiedza się o tym że prowadzę bloga, pytają się mnie ile z tego mam? Mase radochy, fajna zabawę, a kasy tyle ile zarobie pracując, w miejscu zupełnie nie związanym z prowadzeniem bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ogrodniczki! Już od dawna szukam idealnego modelu, niestety nie mogę takiego znaleźć... pewnie uszyję je sobie sama: ) Ale Twoje są genialne, uwielbiam ten kolor dżinsu! Pozdrawiam Was bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś genialna, obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely outfit, very cute top :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...