30 kwi 2013

Neon + czerń!

Idąc drogą w takim stroju, czułam się prawie jak dwóch ludzi z szafą u Polańskiego. Mało kto nie zwrócił na mnie uwagi, niektórzy wytrzeszczali oczy i szczęki (zwłaszcza pewna zakonnica - co mnie akurat dosyć zdziwiło, przecież nosi się tak samo na co dzień :p ).
Słońce prażyło, co widać po zdjęciach, więc czarna, przewiewna narzuta, którą wyszperałyśmy ( w wielkim podnieceniu) za 6 zł, była w sam raz.
Jest to stylizacja konkursowa o motywie: neon, który postanowiłyśmy wyeksponować w bardzo minimalny sposób, aby w połączeniu z czernią całość wyglądała klasycznie, kobieco i elegancko.
Jak Wam się podoba takie zestawienie?












kapelusz - Kangol (sh)
top (neon) - Tally Weijl
kamizelka (narzutka) - sh
spódnica - H&M
buty - sh

29 komentarzy:

  1. doskonałe połączenie! wszystko gra ze sobą świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ten neonowy top to wisienka na torcie w tej stylizacji.
    Dałabym się pokroić za Twoje zdrowe , piekne i długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba! Tu zakryte tam odkryte. Seksownie ale nie zbyt dosłownie. I ten neonowy topik nieśmiało wyglądający spod czarnej tkaniny. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja. Fajnie, ze przełamałaś tą czerń neonem. Masz wspaniałe włosy !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wielką fanką Waszego bloga, jesteście świetne w tym co robicie! ;) tylko pozazdrościć modowego wyczucia ;D byłabym bardzo wdzięczna jeśli napisałybyście które, Waszym zdaniem, second handy w Krakowie są warte odwiedzenia.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! ;) Planowałyśmy kiedyś zrobić posta na ten temat, bo lista naszych ulubionych secondhandów jest dosyć długa ;p Tak na szybko to : ul.Śląska , ul.Królewska , Roban na ul.Dunajewskiego i na Pl.Szczepańskim , Biga na ul.Wrocławskiej. Postaramy się zrobić jakąś obszerniejszą listę! Pozdrawiamy ;)

      Usuń
  6. Myślę , że jest idealnie :) jestem oczarowana ♡♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wyglądasz! :D
    bardzo mi sie podoba ten kapelusz <3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak bardzo się cieszę, że neony tryumfują już kolejny sezon. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam myślę, że zakonnica Ci po prostu zazdrościła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw.! wyglądasz pieknie.!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja,top jest genialny;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja :) Wszystko w paradoksalny sposób do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kobieco!
    Teraz można się odegrać za te trzy lata (w wiadomym liceum), gdzie neon był niedopuszczalny :D
    I życzę wygranej w konkursie! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja! Wyglądasz cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny zestaw! Nie jestem zwolenniczką neonów, jednak jako taki subtelny dodatek jestem w stanie go zaakceptować ;) Neon w tym przypadku jest wisieńką na torcie :))
    Dziewczyny, jesteście świetne, a blog bardzo ciekawy. Dziękuję za odwiedzinym, obserwuję i zapraszam do tego samego :))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja Cię!
    wyglądasz rewelacyjnie!
    ta narzuta bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy i świetny zestaw! Bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw!

    pozdrawiam!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrząc na zdjęcie ciśnie mi się na usta tylko jedno słowo - BOMBA! Ten post jest najlepszym znanym mi przykładem na poparcie banalnej tezy, że w secondhandach można znaleźć coś niepowtarzalnie szykownego. Jednego elementu bym nie zmienił - znakomicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oj neon tutaj super się przebija!! pomysłowo:)
    https://www.youtube.com/watch?v=uvkgnm8jcyY

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, super neon!!!! <3

    Zapraszam do mnie:
    www.high-heeled-view.blogspot.com

    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog, miło się ogląda, super się czyta. Jeśli interesujesz się makijażem i modą zapraszam do siebie na http://lusiakowy.blogspot.com/ :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie to wygląda ! :) Bardzo ladny kapelusz . Co powiecie na wzajemną obserwację? modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...