12 kwi 2015

Stylowe menelstwo? Moda na bycie menelem...

                    Zdarza Wam się zastanowić przez chwilę czy ten hipster siedzący na ławce nie jest przypadkiem menelem, albo odwrotnie? Pewnie nie bo to głupie. Bo i po co się zastanawiać nad takimi rzeczami. Ja bardzo często spotykam kloszarda w New Balance'ach, albo swetrze, który chętnie chciałabym przygarnąć (nie no bez przesady, żartowałam). 
Ale spotykam różnych ciekawych typków. Wy pewnie też i to wcale nie jest miłe. Wcale też nie piszę, tego, żeby się z pewnej grupy społecznej naśmiewać. Dobrze, że modnymi elementami garderoby mogą wtopić się w tłum. Nie dziwi mnie wcale to, że ubierają się powiedzielibyśmy hipstersko, zastanawia mnie jedno, dlaczego my ubieramy się tak jak oni?

Moja tramwajowa historia: ja stoję, koło mnie na siedzeniu elegancka pani, w szykownym bordowym płaszczu, z futerkiem, jakby wyszła z teatru. Fryzura trochę dziwna, rozkudlana,  ale płaszcz i spódnica niczego sobie. Naprawdę, Francja elegancja. Dopiero kiedy wysiada, wodzę za nią wzrokiem z odjeżdżającej ósemki, moim oczom ukazuje się prawa stopa elegancko skomponowana z całością w postaci jakiegoś skórzanego trzewika i zaraz za nią druga, nie wierzę, że to dwie stopy należące do jednego tułowia ubranego w bordową wełnę, na drugiej stopie klapek Kubota.
Może to po prostu przypadek, że chcąc nadać naszemu ubiorowi trochę luzu i nonszalancji upodabniamy się do osób bezdomnych, a może to kolejny argument za tym, że jesteśmy po prostu niewolnikami mody.
... a może to Maybelline?









Coat: Bershka
Jeans: Topshop
Top: secondhand
Beanie: Admirable
Shoes: Bershka
Socks: Happy Socks

11 komentarzy:

  1. Śliczny płaszcz i czapka! *.*
    Widać ze masz swój własny styl! Świetny! ;)))
    Ładne zdjęcia! ;-))

    zapraszam na nowego posta:
    http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że część naszego społeczeństwa jest bezrefleksyjnym "podążaczem" za modą. I jak chce, to niech sobie jest.
    Cóż my na to poradzimy ;)

    genialnie wyglądasz w czerwonej pomadce!
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bo zazdrościmy kloszardom luzu!
    i tego, że nic nie muszą!

    poważnie - ja tak to sobie zawsze tłumaczę.
    wszelki luz, wszelkie zamierzone niedbałości, cała ta nonszalanckość mody moim zdaniem właśnie temu służyła i służy - podkreśleniu wyzwolenia z reguł, zaznaczenia, że jesteśmy wolni.

    Z tym, ze wersja sportowa takiego luzu nie zawsze wypada szykownie - ale luźne, dżinsowe portki, zsunięta z ramion bluza, za duży o trzy rozmiary sweter, rozchełstany płaszcz... już tak ;)

    tak to widzę ;)

    a'propos spodni - te ze zdjęć chętnie bym przygarnęła ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisane! Też mnie TA moda zastanawia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poza butkami i skarpetkami stylizacja jest niesamowita. Można się zainspirować :)

    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Wow ktos tu sie obudził z bardzo długiego zimowego snu!!!! :D fajnie ze znow sie cos tu u Was dzieje.
    2. Płaszcz jest nieziemski! Piękny!
    3. A moze to nie była pani-kloszard tylko starcza demencja... Bez śmiechu, napewno domyślacie sie o co mi chodzi. Czasami po prostu wiek juz daje o sobie znac i ciezko bez opieki uporać sie z codziennością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne stylizacje, do niektórych pasowałaby moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałaś kiedyś wykorzystywać rzeczy vintage w swoich stylizacjach? Bardzo podoba mi się twój styl, ja na swoim blogu komponuje ubrania z lat 60 i 70 i zestawiam je z nowymi, efekt możesz zobaczyć na http://six-vintage-chicks.blogspot.com/
    Zachęcam do odwiedzenia i zostawienia komentarza

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Lilly Marlenne, po prostu zazdrościmy kloszardom luzu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest luz, błyskawica i srebrny trampek. Gdyby kloszardzi tak wyglądali, byłoby naprawdę przyjemnie. Mogłabym wówczas patrzeć na nich godzinami. Tak jak teraz na Ciebie ;)
    Pozdrawiam i obiecuję powroty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak wam, ale mi osobiście takie spodnie z dziurami w ogóle się nie podobają. Co innego buty i płaszcz - są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...